Sunday 30 August 2009

Courage and Support Needed


Hari ni aku bangun lambat giler (1145 am).. Mata dah celik, tapi badan taknak bangun.. Tekak terasa amat sakit sekali.. Bukannya tak sihat, tapi aku dah malas nak berhadapan dengan dunia..

Berada di rumah mmg membuatkan aku tenang dan happy.. Talking, laughing, and playing with my best bud a.k.a my lil brother (but he's not lil, he's 14).. haha.. Mmg ko wat aku happy la, Syafiq Chu.. Terima kasih walaupun ak slalu pukul pale ko.. (^_^)

Semalam aku tgok KBS kt ch303 in Astro.. Ade satu rancangan TV ni, talk show.. Peserta2 dikehendaki melengkapkan sajak, bermula dengan 2 ayat yang diberi..

"The ppl I love finally go away from me..
There's no more ppl I could love if you're away from me..."

*sort of*

Then every peserta pun sambung la ikut kreativiti..

Ttbe..

Aku rasa pipi aku basah..

Sbab..

Ayat from me will be..

"I know that you'll never be mine,
but what I want you to know is...

I'LL BE YOURS.. FOREVER"

No comments: