Friday 28 August 2009

hati ini semakin sakit, fikiran ini semakin kusut lagi

Entah kenapa jantung ni rasa macam nak tercabut.. Ak da jnji dgan diri sendiri supaya x lagi ingat2 kat dy.. Tapi entah kenapa, semakin ak cbe avoid, smakin dkat rasa tu dtg.. Even I don't know the precise answer.. Jelingan yang dy lemparkan waktu berselisih td btul2 wat ak sedih.. But promise is promise.. I'm not gonna cry anymore..

Hamzi: Nape la u xleh lupakan die?
Me: U ada answer? Why don't u tell me je sbab even I pun xtau nape..
Hamzi: Haish.. Pe la yg ade kat dy tu..
Me: *silent*

Hamzi (my housemate) byk bg nasihat n courage.. Yup, ak admit, Hamzi jauh lebih tabah dari aku.. Kenapa aku yang slalu nampak yakin n bersemangat mampu dikalahkan oleh orang yg I don't think deserve me?

It has been more than months since that incident happened.. N for sure, I feel suffocated living in Puncak.. Kat mane je ak ade, mesti akan terserempak pnye.. Maybe Tuhan nak duga whether I could b strong or not..

Bila fikir2 balik, mana ada anythg special pasal dia..? (Ade kot, tp only for my thought lah kot) Biasa la, kalau dah ske, smuanya indah.. Tapi better we stress at the word suka sbab kalau cinta, teruk la..

"Tuhan, tolonglah aku dalam usaha untuk melupakan dirinya.. Aku insan yang lemah, Ya Allah..."

Sometimes I even wished that aku hilang ingatan ke, atau kena pergi jauh ke.. Baru lepas kot seksaan ni.. Hmm..

2 comments:

Mohamad Hj Yawmon said...

omg!
now you confius??

Choo said...

confused of what?
urm yup kot.. mls nak fikir dah..